mércores, 29 de xaneiro de 2014

A destrución da imaxe da muller na publicidade por Laura Nantón (3º A)

O video do outro día falaba de como influía a estética da publicidade na maioría da xente. Hai mulleres que se deixan influír pola estética dos anuncios, series de televisións e etc, que se son delgadas que se estética e máis trapalladas, e digo eu, e porque non unha modelo que estea algo gordiña e que non use maquillaxe?, segundo moita xente isto non é ofensivo ou non é discriminación, pero para min si.
Hai xente que pensa que as modelos das revistas son tal e como aparecen pero, non é así, en realidade a maioría teñen Photoshop, teñen quilos e quilos de maquillaxe, someten a modelo a unhas determinadas dietas ou incluso a someten a operacións.
Pero a min o que máis me preocupa é que cada vez estes complexos empezan en idades máis temperás por culpa das bonecas, un exemplo moi sinxelo é a Barbie, unha boneca alta, delgada e guapa. E se en lugar de facer as bonecas así as fan doutra maneira? Que pasaría, porque non unha boneca baixiña? Ou unha boneca gorda? Porque non? Ou unha boneca calva que representara as nenas con cancro. Esas serían verdadeiras bonecas e non as de hoxe en día.
Despois de ler isto chamaranme feminista e todo o que queiran,pero dáme igual, eu opóñome a deixarme levar por todo iso.

Ningún comentario:

Publicar un comentario