xoves, 21 de novembro de 2013

A noite dos vampiros por Álex Bellón Beizana (2º A)

Era a noite do cumpreanos de Sergio. Ata ese momento todo fora moi divertido, pero xa estaba a cambiar todo. Eu quedara só, pois os meus amigos foran ao bar de Pepe a buscar unhas pizzas para cear. De tan aburrido que estaba pensei que para distraerme ía contar as escaleiras que tiña a casa de Sergio. De pronto, nunha delas vin unhas manchas de sangue. Ai,meu Deus, que estaba pasando? Antonio, o do súper, dixera que polas noites os vampiros veñen chupar o sangue aos nenos. Os outros non viñan coas pizzas e eu estaba a pensar que algo lles pasara. A néboa non me deixaba ver máis que ata á esquina do garaxe do pai de Sergio. De pronto vexo vir unha persoa cunha pelame moi longa e un abrigo deses coma os que levan os vampiros. Miña nai,que medo!. Pouco a pouco viña cara min e eu tremía de mans e pernas pois para min iso era un vampiro que me viña chupar o sangue. Cando o meu corazón estaba a mil por hora pasou algo moi raro. De repente, o vampiro desapareceu e os meus amigos xa volveran. Eles non paraban de rir e dixéronme que tiña cara de cadáver, do branco que me puxen con tanto medo. Hoxe sei, ou penso, que me durmín e que todo foi un sono. Porén, teño unha rara sensación no pescozo e hai veces que desexo tomar sangue.

Ningún comentario:

Publicar un comentario