domingo, 2 de febreiro de 2014

A cousificación da imaxe da muller na publicidade por Lara Amado (4º A)

Comezo a presentar a miña opinión persoal do vídeo Killing us softly comentando o título, que recibe o nome de “matándonos suavemente” , palabras que se nos fixamos definen perfectamente o que estamos a vivir, refírese a que co paso do tempo , a muller recibiu un estereotipo que se dá a coñecer como “muller perfecta” ,cunha extrema delgadez, sen enrugas, sen manchas, sen grans.., en definitiva , unha muller irreal, estereotipo absurdo que é a causa de enfermidades, trastornos alimenticios ou incluso mortes por querer parecerse a esa boneca.
Este estereotipo, difundiuse a partir do emprego da muller como un obxecto,como un xoguete, como, por exemplo, nas publicidades, onde o seu corpo é o principal foco de atención, cunhas curvas esaxeradas pola extrema delgadez ou caras irreais sen grans ou enrrugas, ambos retocados con programas fotográficos ,como este exemplo existen mil e non só en anuncios como os de cervexas, coches.. senón un exemplo claro son nas pasarelas de modelos, onde hoxe en día existen modelos con anorexia ou outros tipos de trastornos alimenticios debido a este estereotipo falado, e seguen desfilando ,”lucindo” as roupas dun grande deseñador ,como se non pasase nada por pesar dez ou menos quilos do que o corpo precisa.
Tendo claro o estereotipo da actualidade e o emprego da muller como un obxecto, reparamos no dano que provoca na sociedade,comentado xa no comezo. No vídeo comenta a vida que pode ter unha nena dende pequena, que non repara no seu físico ata a adolescencia , onde di que “choca contra unha parede” , xa que a come a sociedade polas rúas, con carteis de publicidades... , nas webs, nas tendas,na televisión, nas revistas...dende ese momento, a adolescente repara no seu aspecto físico, podendo chegar a enfermar ou incluso provocar a morte.
Con este vídeo tamén podemos comentar totalmente o machismo,onde se percibe que o home domina a muller, xa que as maiorías das publicidades onde se emprega a muller como un obxecto están ligadas aos produtos que aos homes en xeral máis lle soen compracer, como a cervexa ou os coches,sen importar o respecto das mulleres que tamén consomen ese tipos de produtos, sen igualdade entre sexos dos temas que estamos a falar, atopámonos nunha sociedade machista.
Con todo isto, creo que debemos estar a gusto con nós mesmas, porque unha muller ten curvas, pero non polo feito de estar extremadamente delgada, senón polo seu corpo normal, pola cadeira, o cu ou os peitos, a unha muller non lle pode importar ter grans, manchas ..ou chegado ao momento enrugas, porque nós somos nós, cada un é único e non nos temos que parecer a ninguén para conseguir a beleza.

Ningún comentario:

Publicar un comentario